PDA

View Full Version : Wtf


Untitled

huntnfool
10-01-2010, 09:17 AM
I must not be welcomed here. Every new member gets a welcome to the site and I get nothing. Feels like home when I get home from work LOL.

I guess i have to suck the tittie like JJ!

DJK Frank 16
10-01-2010, 09:28 AM
Haha welcome to TOO buddy!

Sent from my DROID2 using Tapatalk

RedCloud
10-01-2010, 09:34 AM
Welcome to the other side huntnfool.

I think you will like it better :D.

This makes 3 of our team members that are TOO's now lmao.

RRJJ
10-01-2010, 09:40 AM
Welcome.

Be sure to visit the "How big are your wife's ta tas" thread. LOL!

Jackalope
10-01-2010, 09:44 AM
Welcome.. :)

badger
10-01-2010, 09:54 AM
Welcome aboard, and feel free to jump right in to one of the many family oriented threads we have going!

Jackalope
10-01-2010, 09:57 AM
Welcome aboard, and feel free to jump right in to one of the many family oriented threads we have going!

I've seen worse on daytime TV.. How is it they are made to beep out the word "bitch". But they can show two fagots kissing.. We got out thinking wrong in this country these days.

formerbowhunter1023
10-01-2010, 09:58 AM
Wondered how long it would take you! Dang. Welcome aboard buddy!!!

CJD3
10-01-2010, 11:42 AM
Welcome to the show.
Da boys are in a bit of a funk right now... Help em out

badger
10-01-2010, 01:40 PM
I've seen worse on daytime TV.. How is it they are made to beep out the word "bitch". But they can show two fagots kissing.. We got out thinking wrong in this country these days.

I hear ya Joe, that shit makes me sick. They keep shoving all the gay shit down your throat.

rgecko23
10-01-2010, 01:58 PM
I hear ya Joe, that shit makes me sick. They keep shoving all the gay shit down your throat.

Like having their own stinking channel on TV?

hickslawns
10-01-2010, 09:07 PM
Like having their own stinking channel on TV?

You must be paying for the wrong cable package Ray. I only get the weather channel, Fox news, military channel, two hunting channels, and on Saturdays the TV picks up the Buckeye games. Somehow the kids figured out how to tune in some kids networks but they always revert back to hunting shows when I walk in the room and mess with the controller. Maybe you should call for some maintenance on your cable service or something? Then you won't see those channels. hehe