PDA

View Full Version : Cynergyone


Untitled

cotty16
05-23-2011, 12:18 PM
My Cuz, Mike finally joined. Some of you guys will meet him at the get TOOgether. He's big time into hunting everything, but I think waterfowl is number one his list.

Hopefully he becomes a regular poster.

DJK Frank 16
05-23-2011, 12:22 PM
Welcome again to TOO Mike!! Enjoy!


And.... we all feel sorry for you being related to Cotty.... :)

rgecko23
05-23-2011, 12:22 PM
welcome cousin mike..

cynergyone
05-23-2011, 02:33 PM
Thanks guys, look forward to meeting some of you at the get together in a couple weeks.

RedCloud
05-23-2011, 02:45 PM
Welcome to the site. I hope you like it around here and sorry to hear your related to Cotty but we won't hold that against you lol.

Hope to meet you at the gathering.

Riverdude
05-23-2011, 02:54 PM
Welcome to the site, lots of great members here............enjoy.

hickslawns
05-23-2011, 08:57 PM
Great place to hang out. Sorry Mike introduced you as family. We won't hold it against you. You can pick your friends, but you can't pick your family!lmao

Hoytmania
05-23-2011, 09:04 PM
Glad to have you around. Looking forward to hearing about some of your stories. :smiley_coolpeace:

Archertl
05-23-2011, 11:07 PM
welcome to the site.

Fluteman
05-24-2011, 01:55 AM
Welcome to TOO! Sorry you are related to Mike...

Gern186
05-24-2011, 06:32 AM
Welcome!

finelyshedded
05-24-2011, 02:03 PM
Welcome TOO TOO! Any friend of Mi........................Nah, I ain't going there! Last time it was said, it didn't go so well!lmao Glad you checked it out and we enjoy having ya! Pull up a chair and enjoy!

badger
05-24-2011, 03:06 PM
Welcome aboard!

You have to be better company than Mike.

bowhunter1023
05-25-2011, 07:16 AM
"Hi, I'm Mike. This is my cousin Mike, my other cousin Mike, and my second cousin Mike!" LOL!!! :smiley_crocodile:

Welcome aboard Mike!!!

cotty16
05-25-2011, 07:29 AM
Lmao!
We are like Daryl and Daryl.

Jackalope
05-25-2011, 08:17 AM
Lmao!
We are like Daryl and Daryl.

Don't forget Harold

bowhunter1023
05-25-2011, 09:04 AM
Lmao!
We are like Daryl and Daryl.

Standing there in your orange vest apparel!!!

uglykat26
05-27-2011, 05:48 AM
Welcome mike.nice to see more people from round these parts