PDA

View Full Version : Need rain bad!


Untitled

Diablo54
06-24-2017, 10:32 AM
Been praying for rain for my little clover plot. Finally got it! Hahahaha

54536

giles
06-24-2017, 10:44 AM
Might of been a little overkill...maybe be a bit more detailed in your future prayers.

Boarhead
06-24-2017, 11:37 AM
Holy crap!

jagermeister
06-24-2017, 11:58 AM
Damn! Is your clover plot under that water?

brock ratcliff
06-24-2017, 12:30 PM
Grow rice

Bigslam51
06-24-2017, 12:49 PM
Don't be a pussy, Taylor. You can make it through that.

jagermeister
06-24-2017, 12:55 PM
Grow rice
Yes! And call me when the mallards and wood ducks show up!

Jackalope
06-24-2017, 01:46 PM
Fun fact. It's not required for rice to grow in standing water. But since it can without dying its done to control weeds.

Diablo54
06-24-2017, 03:16 PM
Don't be a pussy, Taylor. You can make it through that.

I did make it actually haha

Bigslam51
06-24-2017, 03:22 PM
I did make it actually haha
54547

Diablo54
06-24-2017, 04:35 PM
10 hours later
54549

finelyshedded
06-24-2017, 05:29 PM
Try not praying so hard next time T! Lol

Dustinb80
06-25-2017, 01:26 PM
Damn lol

MoonLab
06-25-2017, 01:37 PM
Thats alot lol

bigten05
06-25-2017, 02:46 PM
We didn't get that kind of rain here by Satuday it looked like it hadn't rained at all.

giles
06-25-2017, 10:02 PM
Honestly, it didn't last long down this way either. Starting to get that swamp smell and all the low spots are mud covered. But it's mostly all down in the Ohio by now.

Big_Holla
06-27-2017, 02:44 PM
Wow, next time don't pray AND do a rain dance at the same time!! That has me wondering if any of my creek cams encountered a little water?! Ugh!

Maxxis31
07-01-2017, 05:51 AM
Damn rain here in VT wont quit, been wanting to mow the plot to damn wet to get equipment on it, might as well throw out the decoys and kill damn ducks, LOL.